Pour slck et les autres

BOB depuis que le source est devenu public revient en force !

Topic author
pelican72

Pour slck et les autres

Message par pelican72 »

Voici le mail que j'ai envoyé en partit et la réponse de l'équipe de développement. (ndlr : ils m'ont répondu une demi heure après!! :yes: )

Dear Scott,

I've recently bought Wings of Victory. Thanks for everythings, I love this new BoB...

I've many problems to run decently Wings of Victory. With all settings on "Low" I reach 20 fps. With seetings on high and medium, it turns about 7 fps, even 1 above London, wich is very slow.

My Hardware system is :

P IV 3.06 Ghz

1024 meg of Ram

Video card : ATI Radeon Mobility 9700 with 64 meg dedicated, with catalyst 5.8 and direct X 90C

Sound card Realtek AC97

Any soluces/tips, for this ?

By the way, a friend of mine has some problem has crash to desk when he runs a fly (english test message error)..his screen become black then return to desk. His spec' are :

P4 1.6
1024 ram
windows xp
nvidia gforce 4 ti 4200 derniere mise à jour des drivers effectuée
sound blaster 5.1

Voici la réponse de Scott :

We have two issues that are #1 priority now:

CTD’s some are getting
Slow FPS

Some people, like yourself, are experiencing framerates about ½ of what others are. We will nail this issue. Thanks for taking the time to write.

Scott.

En gros, Scott et son équipe bossent sur les retours aux bureau et les très lents FPS . Scott a affirmé qu'un patch était en préparation, et qu'il arriverai dans quelques semaines.

Voilou voilou, à votre service :cowboy:

Pélican 72
"Fermez, démontez, roulez."

slck
Nouvelle Recrue
Nouvelle Recrue

Message par slck »

Bsr Pélican

Jaurai peut etre du preciser nvidia gforce4 ti 4200 64 Mo
bah j'espere qu' une fois patché ca tournera chez moi car en ce moment le cd est dans le boitier sur mon bueau j'admire la pochette je peux rien faire de plus pour l'instant o_O

en tout cas merci Pélican
Verrouillé

Revenir à « (BOB) Battle Of Britain »