KoreaHD+cockpit pack, dont Su-27 avec "afm"...

Tout pour améliorer Falcon 4.0. C'est la salle des modders, skinners et autres bidouilleurs !!!
Avatar de l’utilisateur

DeeJay
Légende volante
Légende volante
Messages : 17222
Inscription : 08 septembre 2001

Re: KoreaHD+cockpit pack, dont Su-27 avec "afm"...

#51

Message par DeeJay »

Metalhead a écrit :I have sent some parts of the f15c cockpit to Nizmo, and he started making the textures. it was ok until the day he showed me the result (part of it) he had texture mapped the models with copyrighted textures
You are probably taking about this one: http://s1055.photobucket.com/user/Rusty ... 4.jpg.html

Image

Anyway ... thank you for giving your version. One thing we can say is that you are not spiteful! This is very respectable! :yes:

We can also note that Nizmo removed it from its current F-15 pit. This is also appreciable.

So now, everybody gave their voices, people are now free to choose their own ways.

Image

Dee-Jay, over and out.
Avatar de l’utilisateur

Devil01
Nouvelle Recrue
Nouvelle Recrue
Messages : 10
Inscription : 20 janvier 2015

Re: KoreaHD+cockpit pack, dont Su-27 avec "afm"...

#52

Message par Devil01 »

BMS's ignorance ceases to amaze me.

Everyone, that is the STOCK texture from BMS install.....

Image

Check your texture #3985.dds

This is my last post. It is disgusting the level you go.

You have a picture? OMG!

I have released F-15 and we are on version 3. Maybe download that and start piking through for copyright vioations.

Metalhead : No, no-one is taking me to court. BMS made that up. At least you acknowledge we were partners on F15. However, front panel, canopy, front instruments, MFD, ICP. I made them. Oh also side console walls.

You made F-15 consoles I am using. You are right, this is for love of BMS community. You left project and then 1 year later want me to delete??? I will not delete.

F-22 you allowed into KoreaHD. We are on version 3. It has been 2 years with F-22 and oyu want me to take LOD out of Database?? I dont even know how. I am not rebuilding KoreaHD over any of this.

Thanks C6 forums, and all who will read this.
Avatar de l’utilisateur

DeeJay
Légende volante
Légende volante
Messages : 17222
Inscription : 08 septembre 2001

Re: KoreaHD+cockpit pack, dont Su-27 avec "afm"...

#53

Message par DeeJay »

Everyone, that is the STOCK texture from BMS install.....
Check your texture #3985.dds

Sorry ... but ... looking carefully, I do not see any similarities with the stock textures and Lock On. (maybe I am wrong !?)

I have just checked again ... and this is the sock BMS's F-15 texture (#3985.dds):

Image

...

Need training: http://www.hellokids.com/c_2077/free-ki ... ifferences
Devil01 a écrit :BMS's ignorance ceases to amaze me.
Not BMS here. Just me.

...

Wild ... je pense qu'on peut fermer maintenant. Sinon je pense que ça ne finira pas. :...:
Sincère excuses pour le dérangement, mais je pense qu'on le doit à nos copains Français dont certain ont déjà lâché de la thune. :crying:
Avatar de l’utilisateur

kekelekou
Pilote Confirmé
Pilote Confirmé
Messages : 2801
Inscription : 14 novembre 2005

Re: KoreaHD+cockpit pack, dont Su-27 avec "afm"...

#54

Message par kekelekou »

Je lisais ce sujet sans forcément savoir qui avait tort ou raison, mais là notre "ami" Devil01 vient de se tirer une belle balle dans le pied.
Sur les images qu'a postées DeeJay dans son #51, on voit bien les deux flexibles sous la poignée. Et sur la texture d'origine, "preuve" de la bonne foi dudit Devil01, ces flexibles sont absents.
Mon opinion est donc : attention whore (et encore je reste poli).
Image
Avatar de l’utilisateur

l3crusader
Jeune Pilote
Jeune Pilote
Messages : 1118
Inscription : 29 avril 2014

Re: KoreaHD+cockpit pack, dont Su-27 avec "afm"...

#55

Message par l3crusader »

rhugouvi a écrit :Je lisais ce sujet sans forcément savoir qui avait tort ou raison, mais là notre "ami" Devil01 vient de se tirer une belle balle dans le pied.
Sur les images qu'a postées DeeJay dans son #51, on voit bien les deux flexibles sous la poignée. Et sur la texture d'origine, "preuve" de la bonne foi dudit Devil01, ces flexibles sont absents.
Mon opinion est donc : attention whore (et encore je reste poli).
Le truc, c'est que ça dure comme ça depuis quasi un an maintenant.
"Regardez mon modèle comme il est beau"
"Euh, y a pas un truc copyrighté là ?"
"Mais non, qu'est ce qui vous fait dire ça ?"
"Si si, regarde, la, ça ressemble vachement à ce truc d'un autre modeler"
"Mais non, BMS, vous êtes complètement parano"
*comparaison plus approfondie qui prouve l'infraction"
"Ah mais en fait, j'avais l'autorisation pour ça !"
*Mail/screenshot a moitié clair pour se justifier (souvent sans date d'ailleurs)*

Etc...

Donc à un moment, c'est assez logique qu'il se fasse virer du forum public, pas le temps de jouer aux enquêteurs pour démêler le vrai du faux sur chaque mec qui essaye de se foutre de nous.

Après, sur son site, il fait ce qu'il veut.... tout comme je suis libre de dire ce que je pense de lui et de son taf en général. Surtout que c'est payant.
Image Image

Metalhead
Nouvelle Recrue
Nouvelle Recrue
Messages : 3
Inscription : 22 janvier 2015

Re: KoreaHD+cockpit pack, dont Su-27 avec "afm"...

#56

Message par Metalhead »

Devil01 a écrit :
Everyone, that is the STOCK texture from BMS install.....

Metalhead : . . However, front panel, canopy, front instruments, MFD, ICP. I made them. Oh also side console walls.

You made F-15 consoles I am using. You are right, this is for love of BMS community. You left project and then 1 year later want me to delete??? I will not delete.

F-22 you allowed into KoreaHD. We are on version 3. It has been 2 years with F-22 and you want me to take LOD out of Database?? I dont even know how. I am not rebuilding KoreaHD over any of this.

.
The textures used in the first release are not stock install textures.
You made nothing!!! you changed importing "finished parts" which I hated in the time I saw these. And I complaint about that, you remember.....
You do not know how to remove the F22, right? But you know how to replace, and change the "cockpit dat file, right? Then, replace the F22 raptor of my creation, with the stock install F22 raptor and the remaining lods and parent records, you replace them with the new models you are "doing". simple like that.
"In the other hand", you do not remove it from the install in your computer (The one you fly all nights), since I made it for everybody, but You do not have the RIGHT to release it either for sell, or for free. in any way.
Remove them.
Metalhead
Avatar de l’utilisateur

Devil01
Nouvelle Recrue
Nouvelle Recrue
Messages : 10
Inscription : 20 janvier 2015

Re: KoreaHD+cockpit pack, dont Su-27 avec "afm"...

#57

Message par Devil01 »

[BBvideo 800,600][/BBvideo]
Avatar de l’utilisateur

AleX71
Nouvelle Recrue
Nouvelle Recrue
Messages : 146
Inscription : 12 février 2011

Re: KoreaHD+cockpit pack, dont Su-27 avec "afm"...

#58

Message par AleX71 »

Je poste vraiment pas souvent,
je suis le poste depuis a peu prés le début

mais j'ai juste envie de dire:" "devil01" t'as pas de flingue, prends une pelle (et creuse profonds)"

PS: toujours pas fermé ici?
Avatar de l’utilisateur

mek
Jeune Pilote
Jeune Pilote
Messages : 1282
Inscription : 03 février 2008

Re: KoreaHD+cockpit pack, dont Su-27 avec "afm"...

#59

Message par mek »

Petite séance de HIP HOP pour tous l' monde ! :Jumpy:

Répondre

Revenir à « Mods, add-ons et projets communautaires »